18 Ağustos Pazartesi 2014

Yarın Antalya'ya gidiyorum :) 2-3 ay öncesinde İnci ve kendim için ucuz uçak bileti almıştım. O gün geldi çattı. Salı gidip, Cuma öğleden sonra döneceğim için bu haftaki iş programım biraz aksadı. O nedenle bugünüm biraz koşturmacalı geçecek…

Süt ve kaşarlı tosttan oluşan standart hafta içi kahvaltımı yaptım. Kızımın tabak ve bardağını kullandım :)

Ofise gidince kahve içmeye fırsatım olmadı, işim çok yoğundu. Sonra da ofis dışındaki işlerimi halletmek için acilen saat 14.00'de çıkmam gerekiyordu. Henüz öğle yemeğimi yiyemediğim için gittiğim yerde fast food siparişi verdim.

1 tane Burger King Wooper Junior (mayonezsiz) yedim, yanında da 1 kutu ayran içtim. Patates kızartması yemedim.

Sonra enerjimi toplamak için 1 tane Türk Kahvesi içtim.

Let's have coffee :)
Bugün son randevumdan sonra bir arkadaşım ofisime uğradı, beraber sohbet ettik ve kahve içtik. Bu gördüğünüz yeni fincanları ofise dönerken Ataşehir Bulvarı'nda ki Pelit Pastanesinin üstündeki Ata Hediyelik adlı züccaciye ve hediyelik eşya mağazasından aldım. O dükkana girince kendimi kaybediyorum ama çok fazla da alışveriş yapmamak için kendimi tutuyorum :) Harika şeyler var. Dükkanın sahibi artık beni tanıdığı için bu sefer kızım için cam bir su şişesi hediye etti :) Turuncu dolma biber şeklindeki mutfak kavanozlarımı da buradan almıştım. Ve daha bir sürü şey…


Eve geldiğimde yemek yoktu. Yarın gideceğim için yemek yapmak istemedim, eşim de zaten dışarıda yemeyi tercih eder. Bu akşam pide siparişi verdik. Fotoğrafta gördüğünüz ince hamurlu Konya usulü pidelerin hepsini yedim. Yanında da ayran içtim.


Akşam bavul hazırlığı, blog yazma falan derken hiçbir şey yemedim. Ama sonra canım meyve istedi. 1 tane nektarini doğradım ve fuchikomla beraber yedim :)


İyi geceler…

Yarın iş çıkışı 15.30 uçağı ile Antalya'ya gideceğim.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...