9 Ağustos Cumartesi 2014

Bugün 10.00-13.00 saatleri arasında çalışıyorum. Cumartesi günleri de çalıştığım için çok az hafta sonu programı yapabiliyoruz. Hele İnci'den sonra bu biraz daha azaldı. Çünkü ne zaman dışarı çıksak İnci tüm gün birşey yemiyor. Çok iştahsız bir çocuk :( Ben de o zaman biz gezdiğimiz için aç kalıyor diye suçluluk duyuyorum. O nedenle hafta sonları İnci'nin düzeni çok bozuluyor. Bugün İnci'yi ofise götürmedim. Evde babası ile beraber kaldı.

Kahvaltımı saat 09.00'da yaptım. Tostumu yine biraz yaktım sanki :( Bir diyetisyen olarak maalesef ki yanık tatları çok sevdiğim için kötü hissediyorum. Çünkü bir gıda yanıyorsa kanserojen madde içeriği artıyor demektir. Hele ki kömürde, mangalda pişiyorsa sormayın gitsin :( Ama seviyorum işte napayım…

1 fincan süt eşliğinde klasik kaşarlı tostumuz :)

Ofise gidince de kahvemi yaptım. Tabi ki yeni oyuncağım lila renk Tchibo Cafissimo kahve makinemle :) Tek şeker attım ve keyfime baktım ;)


İşler bitip de eve gelince çok aç olduğumdan ve de şekerim düştüğünden önce 1 tane muz yedim. Öğle yemeği saatim biraz uzadı.

15.00
1,5 lahmacun (önce 1 tane yiyeyim diye düşünmüştüm ama çok güzeldi dayanamadım yarım daha yedim, garnitür olarak maydonoz, domates ve tabi ki içine soğan koydum)
1 bardak ayran (330ml)



Yemekten sonra hamurun ağırlaştırıcı ve uyku verici etkisinden kurtulmak için eşimin yaptığı kahve ile ayılmaya çalıştık. Bu fincanları ilk İtalya seyahatimden, bir pazardan almıştım. Tam bana göre, pembeli, melekli, güllü vs :)




Öğleden sonra evde bazı eşyalarla ilgili işimiz vardı. O işler bitince evi süpürdüm. Çünkü tatile gittiğimiz günden beri ev temizlenmiyor! Ev işleri için gelen yardımcım memleketine gitmiş ve 1 ay daha gelmeyi de düşünmüyor! Çok fena ortada kaldım. Evde bebek var, temizlik yapmaya vaktim yok ama en azından süpürerek bebek için daha yaşanabilir bir ev ortamı yaratmaya çalışıyorum. Ütüler dağ gibi oldu. Artık bu hafta mecburen başka birini alacağım…

Çok yorulduğum için yemek işini dışarda halletmeye kara verdik. Zaten canım Kitchenette'in avakadolu, enginarlı salatasından istemişti. Palladium'a gittik. Bu arada İnci bugün sabah kahvaltısı ve bakıcının son yedirdiği meyve dışında hiçbir şey yemedi. Yemek yaptım ama yemedi. Ben de giderken yanıma yoğurt aldım. En azından yoğurt yer ve günü öyle kapatırız diye. Evde ben varken sadece emmek istiyor. Ben yokken ek besinlerini, katı besinlerini yiyor. Böyle bir sorunumuz var.

20.30
Enginarlı, avakadolu, parmesanlı salata (menü değişmiş o nedenle benim istediğim salata yoktu ama aynı malzemeleri kullanarak benzer birşey yapmaya çalışmışlar. Ama eskisi daha güzeldi. Bu salatada çiğ enginar, avakado ve bezelye vardı ve bence bezelye hiç yakışmamış. Salatama yağ ve balzamik koydum)
1 büyük bardak ayran 
1 parça zeytinli çörek ve 1 dilim de zeytinli ekmek yedim. 



İnci de zar zor yoğurdunu bitirdi. Palladium'da bir tur atıp eve döndük. İnci yolda uyudu. Bugün hiç yemek yemediği için bir anne olarak üzgünüm ama çok takmamaya çalışıyorum. Doktoru büyüme gelişiminden memnun.

Saat 23.00 civarında meyve yedim. Bu tabakta yaklaşık 3 porsiyon meyve var diyebiliriz. İncirleri bakıcımız getirdi. Bahçelerindeki incir ağacının mahsüllerinden. Minik minik ve bal gibi…

Bir Cumartesi gününü hafif atlattık diyebiliriz.

Diyetisyen Serak Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...