13 Eylül Cumartesi 2014

İnci dün gece 02.30'da ağlaya ağlaya uyandı. Hepimizi ayağa dikti. Bakıcı bizde kalmıştı. Önce 1 saat onu uyutmaya ve sakinleştirmeye çalıştık ama beceremedik. Hanımefendi babasıyla beraber olmak istiyor gibiydi. Onun kucağına gidince sustu. Biz de onu babasına bırakıp yattık. Sonuçta ertesi gün iş günüm ve yoğunum. Kahramanlık yapmanın anlamı yok. Kendimi düşünüp yattım. Eşim İnci'yi kendi başına uyuttu! Koca bir alkış!!! Bazen bunu başarabiliyor. çok mutlu oluyorum…

Kahvaltıda süt bittiği içim tostumla beraber 1 kupa kahve içtim.



Öyle uykusuzdum ki bakıcı bana koca bir kupa kahve daha yaptı, randevularım sırasında onu da içtim. Ancak kendime gelebildim…

İşim saat 14.00'de bitti. Bir arkadaşımın kızı Öykü birlikte İnci, Kürşad ve ben Mozaik Çarşı'ya yemeğe gittik. Arada bir gittiğimiz La Masa adında bir mantıcı vardı. Bu son gidişimiz oldu galiba çünkü bu sefer porsiyon bana o kadar az geldi ki, bu fiyata bu porsiyon çok ayıp bence. Öykü bile yarım porsiyon olduğunu düşünmüş yani o derece az. Çünkü kızcağız tokum diye yarım porsiyon istemişti ama biz yine de tam söylemiştik. Ona bile az geldi, 11 yaşında! Elveda La Masa, çok kazık ve çok cimrisin…

üstüne bol yoğurt dökmesem 1 avuç kadar bir porsiyondu neredeyse!

Ortaya söylediğimiz yaprak sarmadan 10 tane falan yemişimdir. Sonra da mantımı yedim. Tadı güzeldi ama gerçekten çok azdı :( eşimin kalan zero kolasınında bir kaç yudumunu içtim. Başka birşey yemedim.

aslında bunun porsiyonu da az ama mantı kadar beni rahatsız etmedi

Eve gelince 1 tane muz ve 1 tane de mandalina yedim. Yine Almanya'dan babam geldi. Onunla beraber de kahve içtik. Ama bacaklarıma yapışan İnci ile uğraşmaktan fotoğraf çekemedim.

Akşam babam gidince 19.30'dan sonra arkadaşlarımız geldi. Yine fotoğraf çekemedim ama suçlarımı itiraf edeyim…

Akşam yemeği hiç yemedim. Çünkü öğlen geç yemiştik. Acıkmadım. Tüm akşam boyunca 1 şişe Corona bira içtim. Biraz cips ve 1 tane kırmızı erik, 10-15 tane de siyah üzüm yedim.

Gece acıkınca da dayanamadım 1 dilim ekmek üzerine sucuk dilimledim ve yedim, hem de çiğ olarak! sakın ıyyy mıyyy demeyin :) Suşi yiyen birinin çiğ sucuk yemesinin neresi garip? :) Çiğ sucuğu pişmişine tercih ederim.

Daha fazla yemeden uyuyayım, yarın sabah erken kalkıp öğlen 12.30'da Ataköy'de bir nikaha gideceğiz. Tabi bunun için nolur nolmaz diye evden saat 10.00'da çıkmayı planlıyoruz. İstanbul burası trafik hiç belli olmaz…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

1 yorum:

  1. merhaba serap hn, bloğunuzu yakından takip ediyorum. Kızın çok şirin Allah bağışlasın. bugün ilk defa yorum yazmak istedim çünkü hiç onaylamadığımı bir davranış sergilediniz. Kızınızı emzirirken içindeki alkol miktarı az da olsa bira gibi alkollü içecekler içmeyin. Bunu kızınızı zihinsel ve fiziksel gelişimi için yapmayın . Sigara içmediğiniz gibi bu konuda da emzirirken hassa olacağınıza inanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...