3 Aralık Çarşamba 2014

Bu öğleden sonra hiç randevum olmadığı için eve gelip yemek yedikten sonra bilgisayar başına oturup blog yazmaya zaman ayırabildiğim için çok mutluyum. Hem de şu an kızım da uyuyor, digitürk 456. kanal "easy listening" açık, mis gibi müzik de dinleyebiliyorum...

Kahvemi de içtim kafam daha iyi çalışır :)


Bu sabah evden erken çıkıp bir işimi halletmem gerekiyordu. Tahminimden çabuk bitmesi sayesinde Cafe Nero'ya gidip kendimle baş başa bir kahvaltı etme şansı bile buldum. Diyete son derece uygun tam buğdaylı ve beyaz peynirli bir sandviç yedim ve yanında şekersiz bir latte içtim. Her sabah evde aynı şeyleri yiyip içtiğim için bu sabah ki kahvaltım bana çok iyi ve farklı geldi. Beynimde tıkanan bazı kanallar açılmış olabilir :)

Evettt fazla sevinmiş olmalıyım ki az önce İnci uyandı. Biraz oynayıp sevdikten sonra açtım Baby Tv'yi ekran başına oturdum. Yapacak bir şey yok. Yazmaya başladım bir kere, bitirmem lazım. Şimdilik izliyor sıkılana kadar sürem var :)

Eve gelince saat 14.30 civarında öğle yemeğimi yedim. Dün akşam aceleyle bezelye pişirmiştim. Pilav yapamamıştım çünkü evde pirinç kalmamış. Bunu fark edince hayallerim yıkıldı. Bezelye-pilav ikilisi ayrılır mı?


1/2 kase yoğurt eşliğinde 1 tabak kıymalı bezelye yedim. 1 büyük dilim de tam buğday ekmeği yedim. Ellerime sağlık bezelye çok lezzetli olmuş.

Yemekten sonra İnci uyurken kahve keyfimi de yaptım. Şekersiz 1 fincan Türk kahvesi içtim. Yanında dün akşam babamın getirdiği kurabiyelerden 1 tane yedim. Bunlar yılbaşı zamanı oluyor. Zencefilli, içi kayısı püresi dolgulu. Çok seviyorum :) ama fazla yemiyorum.

Akşama kadar pirinç pilavı ve zeytinyağlı kabak yemeği yaparak üretime devam ettim. Bu arada ayaküstü 1 tane muz yedim.

Kabak yemeği için yazdan robotto çekip dondurduğum domateslerden kullandım. Pişerken harika bir koku verdi. Yaz domatesi işte :)

Sonra İnci'ye yemeğini yedirdim. Dolu dolu bir gün geçti yani, ofise gitmesem de bu sefer evde yoğun geçiyor.


Akşam yemeği olarak kabak yemeği, pilav ve biraz da yoğurt yedim. Aslında pilav yemeyip ekmek yiyecektim ama pilavın cazibesine dayanamadım. Hiç ekmek yemedim tabi ki.

Yemekten sonra şekersiz bir fincan kahve eşliğinde 1 tane daha kurabiye yedim.

İnci saat 23.30'a kadar uyumadığı için dinlenmeye pek vakit olmadı. O yattıktan sonra 1 parça kaşar peyniri ile 2-3 tane keten tohumlu minik galeta yedim. Maalesef biraz da yer fıstığı yedim.

Bugün yer fıstığı dışında gayet sağlıklı beslendiğim bir gündü. 

Diyetisyen Serap Orak Tufan

3 Aralık 2014 Çarşamba

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-


4 yorum:

  1. merhaba,
    hamilelikte kan pıtılaşması sorunu varsa nasıl bir beslenme uygulanmalı
    kan pıhtılaşması yüzünden ilk bebek kaybedildi
    lütfen yorumunuza çok ihtiyacımız var...
    korkudan beslenme o kadar eksik oluyor ki
    sevgilerle
    eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıbbi durumunuzu tam olarak bilemiyorum ancak kan sulandırıcı ilaç kullanımı varsa bazı besinleri daha dikkatli tüketmeniz doğru olur. Bu gibi durumlarda metyoninden fakir beslenme planı verirdik ama sizi nasıl yönlendirdiler acaba? Doktorunuzun sizi yönlendirmesi nasıl oldu?

      Sil
    2. kan pıhtılaşması sorunu yüzünden 5.hamileliğimde oğlumu doğum yaptım.iğne,aspirin ve düşük tehlikesi için ilaçlar kullandım.Diyetle birlikte hamileliğimi sürdürdüm.Evet hiç kolay değil hamileyken diyet yapmak.hele bu kadar ağır bir diyeti yapmak çok daha zor.Zamanla yememen gerektiğini öğreniyorsun ve iç güdüsel olarak canın bile istemiyor.İnan ALLAH sabrını veriyor.Sakın canını sıkma.sonucunu düşün ve çok mutlu ol.

      Sil
  2. maalesef dr umuz herhangi bir diyet önermiyor, diyet kısmına çok inanmıyor sanırım... her şeyden mutlaka yemelisin diyor
    kan pıhtılaşması için clexan 0,4 lük göbekten iğne ve coraspirin kullanılıyor.
    metionin diyetini duydum
    bir de K vitamini nin bu konuyla ilgisi var mı
    k vitaminide pıhtılaşmaya neden oluyor sanırım
    o zamanda yiyecek bir şey kalmıyor

    sonradan k vitaminininde k1 k2 k3 şeklinde ayrıldığını gördüm ama
    yeterli bilgiye sahip olmayınca sıkıntı oluyor...

    menü oluşturmak zor oluyor kısaca...

    sevgi ve saygılarımla
    Eda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...