6 Aralık Cumartesi 2014

Telefonumdaki bazı fotoğrafları silerken Cuma günü yediklerimden bir kaç kareyi de yanlışlıkla silince o günü yazmamın anlamı kalmadı :( Ama öğlen sabah tost, öğlen kıymalı karnıbahar ve yoğurt, akşam da lahmacun ve ayran yediğimi hatırlıyorum. Gelelim Cumartesi gününe…

Hafta sonu günleri herkesin beslenmesinin en çok saptığı ve düzensiz beslenilen günlerdir. Bizim için de çoğu zaman öyle oluyor. Eskiden İnci yokken hafta içi de dışarıda sık yiyorduk ama artık çoğunlukla hafta içi evde yiyoruz.

Cumartesi sabah her zaman olduğu gibi kaşarlı tostumu yiyip, sütümü içtikten sonra ofise gittim. Ofise gidince şekersiz bir fincan makine kahvemi yapıp kendime geldim. İnci dün gece geç yattı ve de sabaha kadar aralarda uyandı. Uykum bu kadar bölününce ben de bir çeşit zombi gibi hissediyorum.

Bu arada haftalık randevu ile çalışan ve hala klasik usül defter kullanan biri olarak yeni ajandamı aldım ve 2015 için ilk randevumu yazdım bile :) Bu ajandayı bir süre önce Kadıköy'e gittiğimde bir kitapçıda bulup almıştım. Dışında İtalya ile ilgili bir kabı var, tam benlik :) çok severek kullanacağıma eminim…

Gaziantep kahkesi

Bugün çok sevdiğim Gaziantepli bir danışanım bana kahke getirmiş. O kadar lezzetli bir tuzlu kurabiye ki 1 tane yiyince duramıyorsunuz. Oldukça yağlı ve kalorili. İşte lezzet de burdan geliyor zaten :) Bu kahkelerden 3 tane attım ağzıma :)



İş çıkışı kayınpederim, eşim, İnci ve ben yemeğe gittik. Ataşehir'deki Çömlek'e gittik ama adı değişmiş Kurufasulye Diyarı olmuş. Menü ve yemekler aynı. Bu sefer kuzu şiş yiyeyim dedim ama pişman oldum. Et sert ve lezzetsizdi. Ağır bir kokusu vardı maalesef :( Bir kaç çatal kuru fasulye yedim. 1 porsiyon da kuzu şiş yedim. Yanındaki bulgur pilavını da yedim ama patates kızartmasını yemedim. 1 kutu da ayran içtim. Bir kaç lokma da turşu yedim. Sonra şekersiz bir bardak çay içtim.


Sahlep

Ordan çıkıp Mado'ya gittik. Tatlı yemedim ama sahlep içtim. O kadar şekerliydi ki 1 porsiyon tatlı yemiş kadar oldum. İçim bayıldı. Yanındaki leblebi ve kurabiyeyi yemedim.

Eve gitmeden önce kardeşime uğradık, orada da kahve içtim.


Öğlen dışarda yediğimiz için akşam yemeğini evde yemek istedim. Evde malzeme ve hazır yemek olmadığı için en kolay ve lezzetli seçenek olarak makarna yapmaya karar verdim. Bol salçalı ve yoğurtlu büyük bir porsiyon makarna yedim.



Akşam yemeğinden sonra sadece 2 yarım kadeh kırmızı şarap içtim. Başka birşey yemedim hayret :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

6 Aralık Cumartesi 2014
Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

1 yorum:

  1. bendee antepli olarak bayılıyorum onlara ama keşke kilo sorunum olmasa. sizde diğer diyetisyenler gibi online danışmanlık yapmayı düşünüyormusunuz? ayrıca bu detoks ve karışım smothe gibi şeyler var (benim tadını hiç beğenmediğim) bunlar hakkında ne düşünüyosunuz merak ettim.çünkü akşam yemeği yemeyip bunlardan içenler var?(gaziantepten gülnur)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...