6 Mayıs 2015

Dün gece blog yazdıktan sonra yatağa girebilmem 01.40'ı buldu. Sonra sabah 05.00'te İnci'nin ağlamasıyla uykuya ara verdim. Sonra da 07.30 derken güne biraz uykusuz başladım. Yine yoğun bir gün olacak…


Evde tost yiyerek kahvaltımı yaptım. Yanında 1 bardak da süt içtim. Benim kadar süt seven bir kadının çocuğu ağzına süt koymuyor inanabiliyor musunuz?

Ofise gidince hemen bir ayılma kahvesinin ardından seanslarıma devam ettim. 13.30'a kadar ara vermedim. Çok kısa bir yemek aram olduğu için eşimle Brandium'a gittik. Bu aralar eve yemeğe gitmiyorum ki İnci bakıcısına alışsın, yoksa biz evdeyken arıza çıkarıyor. Ben de eşimle gezmenin tadını çıkarıyorum :)


Brandium'da Beeves diye bir burgercide sadece 1 çizburger yedim. İçine hardal ve ketçap da koydum ama mayonez koymadım (ki çok severim). Güzel bir burgerdi. Beğendim. Eşimin patates kızartmasından 1 tane aldım. 2-3 yudum da kola zero içtim.



İlerleyen saatlerdeki birkaç randevumun iptal olması üzerine Brandium'da takılmaya devam ettim. Bir arkadaşımla buluştum. Şekersiz bir çay ve az şekerli bir Türk kahvesi içtim. Yanındaki minik çikolatayı da yedim. Mado'da tatlıların yanında oturmamıza rağmen hiç tatlı yemedik. Aferin bize :)


Ofise dönüp randevularımı bitirdikten sonra ofisimin altındaki kuaföre uğrayıp bir fön çektireyim dedim. Ama karnım çok açtı. O nedenle ofisten çıkmadan önce 2 küçük kuru incir yedim. Bu incirler İran inciri, babam getiriyor. Minik minik ve çok kuru. Yapış yapış olmadığı için beğendim. Zaten incirin tazesini de çok severim.

İş çıkışı niye fön çektirdiğime gelelim… Çünkü yarın Sabri Ülker Gıda Araştırmaları Estitüsü Vakfı'nın 3. sünü düzenlediği beslenme ve sağlıklı yaşam konulu zirveye katılacağım. Sabah çok erken saatte karşıda Raffles Otel'e gitmem gerekiyor. Tüm gün orada olacağım ve büyük ihtimalle hiçbir telefona, maile, soruya zamanında dönemeyeceğim. Randevular ve diğer aksamalar için şimdiden özür diliyorum (biliyorsunuz asistanım yok)


Eve çok geç ve aç geldim. Emine Hanım'ın yaptığı lezzetli mercimek çorbası ve zeytinyağlı pırasanın yanı sıra eşimin yaptığı harika roka salatasından da yedim. 1 dilim de tam buğday ekmeği yedim.



Sonra İnci ile ilgilenirken yaklaşık 10 tane de yeşil erik yedim. Tabi ki tuzsuz!

Blogumu bitirip hemen yatmayı düşünüyorum. Sabah çok erken kalkacağım ve yollara düşeceğim.

Yarın beslenme günlüğüm açısından çok renkli bir gün geçireceğimi düşünüyorum. Raffles Otel'in zirve için hazırladığı yemeklerini denemiş olacağım.

Bu arada bugün twitterdan da yazdım ama dün blogumu okuyan 1810 kişiye buradan da çok teşekkür etmek istiyorum :) Yorumlara en kısa zamanda döneceğim. Acayip yoğun bir hafta geçiriyorum.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...