Son günlerden...

Merhaba blog dostlarım,

Tam gaz blog yazmaya devam ederken yine araya dertler girdi ve yazamadım. Merak edersiniz diye anlatmak istiyorum.

10 Mayıs'ta çok sevdiğim ve 6 yıldır sık görüştüğüm bir arkadaşımı aniden bir trafik kazasında kaybettim :( Hatta bugün 45. doğumgününü kutlayacaktı… 2 günlüğüne Mardin'e gezmeye gitti ama bir daha aramıza dönemedi :(  Onun ölümü beni o kadar çok etkiledi ki anlatamam. Bu kadar hayat dolu, neşeli bir kadının aramızdan ayrılmasını bir türlü kabullenemedim. Günümün yarısı onu düşünmekle geçiyor. Bazen durup durup kendi kendime onunla konuşuyorum "ah Nurcan nereye gittin böyle?" diye. Hayattayken onu bu kadar sevdiğimin farkında değildim, ben bu kadar üzgünken kimbilir kızı, annesi, eşi, kızkardeşi ne kadar üzgündür :( Huzur içinde yat Nurcan'cım, burada senin çok seven ve ardından dua edenlerin var, seni çok özleyeceğim…

Geçen Cuma yine acillik oldum. 39 derece ateş ve titreme nöbetiyle yine hastaneye gidip serum vs. desteklerimi alıp eve döndüm. Bu sefer o kadar hastaydım ki ertesi gün bile hala kendime gelemedim. 1 haftadır günde 2000 mg antibiyotikle yaşıyorum, boğaz enfeksiyonum ancak geçti. Resmen süründüm diyebilirim. 1 haftadır bakıcımız da yoktu. Neyse ki dün o da geldi rutin ve sağlıklı hayatımıza geri dönebildik.

Üzüntü ve hastalık sonrasında birşeyler yazacak gücü ancak bugün toparlayabildim. Gecikme için kusura bakmayın. Hem moralim hem de sağlığım çok bozuktu.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

22 Mayıs 2015 Cuma

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

5 yorum:

  1. Basiniz Sağolsun, hemde çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Serap hanım nerelerdesiniz ya hu:) İncişin doğum günü kutlu olsun .Kendimi teyzesi gibi görüyorum :)) Bir sorum olacak günde kaç tane elma yiyebiliriz? Çok önemli benim için yanıtlarsanız sevinirim ÇİĞDEM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Valla bu yorumunuzla kendimi toplayıp hemen yazdım :) Günde 2-3 elma yiyebilirsiniz sorun olmaz. Günde 3-4 porsiyon meyve iyidir...

      Sil
  3. Mutlu olmanıza sevindim .İnci tufan hep camdan baksın :))) Çiğdem.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...