11 Kasım 2015 Çarşamba

Dün çok geç yattığım için bu sabah zor kalktım. Ama blog yazmanın verdiği mutlulukla güne omuzumdan bir yük kalkmış gibi başladığım doğrudur. Okumanın size keyif verdiği kadar yazmak da bana keyif veriyor :)

Dün gece yatmadan önce yulaf ezmeli yoğurt yediğim için bu sabah sadece küçük bir kaşarlı tost yedim ama bu sefer yanında süt içmedim. Süt hakkımı gece kullanmış oldum.

Ofise gidince 1 fincan Türk kahvesi içip randevularımı aldım. Bugün ofisin bol ziyaretçili bir günüydü. Blog okurlarımdan biri diyet için tanışma randevusuna geldi, çok mutlu oldum. Kız kardeşim de poğaça yapıp getirmiş. Ne tatlı, ne tuzlu, paskalya çöreği havasında bir poğaça. Hiç üşenmiyor böyle şeyler yapmaya.

Öğle yemeğinden önce 1 fincan da hazır kahve içtim. 



Yemeğimi evden getirdiğim için ofiste yedim. Saat 14.30'u buldu. Bu sefer küçük bir kase yeşil mercimekli bulgur pilavı yedim, Yanında 2 tane de poğaça yedim. 1 kutu da ayran içtim. Tabi ki domates, salatalık ve 2 parça cevizi de yedim :) Çok sağlıklı bir öğün oldu.


Arada boşluğum varken Berra'yı okuldan almaya Üsküdar'a indik. Gitmişken bir de boğaz havası aldık. Salacak'taki Mado'da 1 fincan kış çayı içtim ve yanında neredeyse şekersiz 1 tane elmalı kurabiye yedim.



Sonra ofise dönüp randevularıma devam ettim. Arada böyle bir mola vermek ve deniz havası almak iyi geldi. Bir de harika bir kare yakaladım ki sormayın, tam güneş batmaya yakın Kız Kulesi harikaydı…

Üsküdar Salacak'tan Kız Kulesi manzarası

Eve gelince akşam yemeğinde Emine Hanım'ın yaptığı kıymalı biber dolmasından 3 tane yedim, yanında yoğurt ve 1 dilim kadar da ekmek yedim.



Sonra eşimin yaptığı 1 fincan Türk kahvesini'de içtim.


İnci'yi bugün 22.10'da uyutmayı başardım çünkü uykusu geldi. Şu an bu satırları yazarken de 1 fincan Doğadan Ayvalı ıhlamur çayından içiyorum. Bu saat için ideal…

Akılımda biraz da nar yemek var ama bakalım?…

Evet nar da yedim :)


Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...