13 Kasım 2015 Cuma

Dün kendi kendime nazar ettim. İnci erken uyudu diye sevinirken gece 00.00 civarı uyandı. Açtı gözlerini cin gibi, baktım uyuyacak gibi değil yanıma aldım bizimle uyudu. Gece 03.00 sularında odasına geri götürdüm. Sabah 08.20 civarı uyandı. Günüm böyle başladı.

Kahvaltı için dün akşam simit almıştım ama unuttum. O nedenle yine tost yedim ve yanında yarım bardak süt içtim. Çünkü bitmişti. Birazda domates, salatalık ve 2 yarım parça da ceviz yedim.

Ofise gidince 1 fincan kapsül kahve içtim. Bugünüm çok yoğun geçeceği için şimdiden kendime öğle yemeği ödülü düşündüm bile. Bu arada biraz hasta gibi olduğum için 1 fincan da Doğadan büyülü bohça ekinezyalı ıhlamur içtim. 



Tüm randevularım bitince 14.30 gibi eşimle yemeğe çıktık. Ataşehir bölgesinin dört bir yanında dev afişlerle açıldığını bildiren Hacıbey Döner Lokantası'nın cazibesine dayanamadık. Bize çok yakında olduğu için de tercih ettik. Döner öncesi getirdikleri közlenmiş patlıcan ve kırmızı biberli meze sunumu çok şıktı. Zaten lokanta bir dönerciye göre gereğinden fazla şık olmuş. Ama Ataşehir'de ne açılsa böyle oluyor. Hem buranın kalabalığına yetecek kadar büyük hem de Ataşehir'in beyaz yakalı halkını etkilemeyi hedefleyecek kadar gösterişli.


Ben 1 porsiyon döner yedim ve yanında 1 büyük bardak ayran içtim. Dönerin altında ve üstündeki toplam 1 ince lavaşı da yedim. Biraz fazla yağlıydı (bu diyetisyen olarak yorumum) ama inanılmaz lezzetliydi. Artık başka yerde döner yemem. Burayı çok beğendim. Tüm personel çok nazik ve becerikli görünüyordu. İşletme başlangıç için başarılı bence. Adamlar boşuna her yere dev afişler asmamışlar yani…


Ofise dönünce 1 fincan kahve içtim. Sonrasında da 1 fincan kuşburnu çayı içtim.



Akşam eve gelince 1 kase mercimek çorbası içtim. 4-5 kaşık kadar makarna ve yanında bolca haşlanmış brokoli yedim. Brokoliye sonradan zeytinyağı döktüm. Az sarımsaklı ama bol yoğurt ile hem makarnayı hem de brokoliyi lezzetlendirdim. Makarna tereyağlıydı.

Bunun 2 katı kadar brokoli yedim :)

Şu an bu satırları yazarken saat 22.30'a yaklaşıyor ve henüz başka birşey yemedim. Evde varsa nar veya mandalina yiyebilirim. Boğazım biraz kötü :( bugün çok konuşmamdan dolayı da olabilir. Yarın da yoğun bir iş günü olacak…

İnci de henüz uyumadı.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

5 yorum:

  1. Hoşgeldiniz tekrar :)
    Tekrar yazmaya başlamanıza çok sevindim mutlu günler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin gibi sadık takipçilerim olmasa bu enerjiyi nereden bulabilirim ? :)

      Sil
    2. buradayız biz meraklanmayın :) ctesi günlüğünüzü bekliyorummm büşra :)

      Sil
  2. merhaba, bu makarna çeşidinin ismi nedir acaba? Benim kızımın ismi de İnci.Onada değişik gelir, yaparım belki :), çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.nuh.com.tr/Makarna/UD-664-Ufo.aspx Nuhun Ankara Ufo makarna :) İnci'ye çok selam, öpüyoruz...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...