15 Kasım 2015 Pazar

Dün gece 00.00 civarı alt komşumuzun kapımızı çalmasıyla çok şaşırmıştık. Alt katın mutfağına duvardan su sızıyormuş, acaba muslukları mı açık unuttuk diye endişelenip hemen gelmişler. Bizim evde böyle bir sızıntı alameti olmadığı için şaşırdık ama apartmanda daha önce de böyle sorunlar olduğu için kesin bir boru patlamıştı ve sızıntı vardı. Bu ilk değil yani. Sabah daha biz yatarken apartmanın güvenliği gelip kapımızı çaldı, durumu öğrendi ve tamirciyi aradı… Pazar Pazar ne tatsız işler ya :(

Kahvaltıda domates, salatalık, maydonoz ve kaşar peyniri yedim. Bu tabakta beyaz peynirli görüntü var ama peynirler o kadar tuzluydu ki yiyemedim. Onun yerine 3 parça kaşar peyniri yedim. 1 bardak çay içtim, 1 dilim de ekmek yedim.


Kahvaltıdan sonra uzun süren usta araştırmaları sonrası nihayet eve bir tamirci geldi. Tesisattaki sorunlu noktayı bulabilmek çok zaman aldı. Mutfakta lavabonun altındaki tezgahın yan duvarı kırıldı. Oldukça uzun sürdü. İnsanın Pazar günü böyle şeylere zaman ayırmaya mecbur olması çok sinir bir durum. Ben de o arada blog yorumlarıma cevap yazdım. 1 kupa şekersiz kahve içtim, yanında da 1 tane kahveli kurabiye yedim. Kardeşim Semra yine uslu durmamış, kurabiye yapmış.

Acıkınca 1 büyük kase (3 kepçe dolusu) mercimek çorbası içtim. İçine de 2 kaşık yulaf ezmesi koydum.



Bir ara otururken mutfaktan damlama sesleri geldi. Bir baktık bu sefer de başka bir borudan su damlıyor ve bütün duvar suyu emmiş! Hemen ustayı aradık ama iş yarına kaldı. Yani yine kırılacak, bir sürü iş çıkacak ve ben o sırada ofiste olacağım. Sinir katsayısını 2 katına çıkaran bir durum yani. Evde yoksun ve evinde tamirat var :(

2 tane mandalina yiyip sonra da İnci'yi uyuttum. O uyuyunca da blog yazdım. Geri kalmak istemiyorum. Sonra yazmaya yetişemiyorum.


Eve yemek yapmadığım için İnci uyandıktan sonra buzluktaki mantıyı pişirdik ve erken bir akşam yemeği yedik. Çok bol yoğurt koydum çünkü sosu acı biber salçasından yapmıştım ve çok acı olduğu için habire yoğurt ekledim. İnci de benim gibi mantıyı çok seviyor. Zaten o yüzden çok sık yapıyoruz.

Sonra ince bir dilim elma yedim. 1 fincan da Türk kahvesi içtim.

Akşam otururken de 1 fincan Lipton ekinezyalı kış çayı içtim. İnci ve babasına mısır patlattım ve kendim yemedim. Ama sonra dayanamadım 1 kaseden fazla yedim. 

Bu satırları yazarken de 7-8 tane kuru dut yedim. İnci'nin yemediği dutlar yanı başımda duruyordu. Orada duracağına midemde dursun dedim. Şu an saat 00.15 ve İnci hala uyumadı. Bu yazıyı yayınlayıp  onu uyumaya ikna edeceğim. Hadi bana kolay gelsin…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...