17 Kasım 2015 Salı

İnci bu sabah 07.30'dan sonra kıpırdanmaya başladı, saat 08.00'de kalktı. Biraz yatakta öpüşüp koklaştıktan sonra 08.30'da kalktık. Sabahları çok sevimli oluyor :)

Kahvaltıda yine küçük bir kaşarlı tost yedim, 1 bardak da süt içtim.



Ofise gidince eşimin yaptığı Türk kahvemi de içtim :)


Bugün sabahki randevularım bitince ofis dışına çıktım. Eşimle Palladium'a gittik. Öğle yemeği olarak hafif birşeyler yemek istedim. Bilakis'ten ton balıklı küçük boy salata yedim. Yanında da 1 tane yuvarlak ekmek yedim. Biraz da eşimin zencefilli limonatasından içtim. Salataya limon, balzamik sirke, zeytinyağı ve ballı hardal sosundan koydum. Öyle sossuz ot ot salata yiyemem, hiçbir danışanıma da diyetlerinde yağsız salata vermiyorum.


Sonra eşimle Tchibo'da birer Americano kahve içtik ve yanında 1 küçük kalp böğürtlenli cheeseecake'i paylaştık. Kalori tasarrufu için en güzel küçük porsiyonları tercih edip, paylaşmak.

Sonra arkadaşlarımızla buluştuk birer kahve daha içtik. Bu sefer de 1 tane espresso maccihato içtim. Yanındaki kaşık çikolatanın sapını eşime verdim. Sadece ucunu yedim.



Bugün bayağı dikkatli besleniyorum aferin bana :)

Akşam yemeğinde de bolca yeşil salata, 2 kaşık bulgur pilavı, 5-6 kaşık da nohut yemeği yedim. 


Yemekten sonra 1 tane daha Türk kahvesi içtim. Bugün 4 fincan kahve içmiş oldum. Uykumu hiç etkilemez o nedenle sorun yok. Bu saate kadar henüz başka birşey yemedim. Şu an saat 23.15 İnci hala ayakta. Blogu yayınladıktan sonra onu uyutma çalışmalarıma başlarım. O saatten sonra da birşey yer miyim bilmiyorum…

Herkese iyi geceler…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...