30 Kasım 2015 Pazartesi

Sabah 09.00'da kalkma özgürlüğüne sahip olduğum için şükürler olsun Allahım! Bunun için iş hayatımda çok çalıştım ve buna uygun harika da bir mesleğim var. Beni bu günlere taşıyan kötü patronlara, kötü arkadaşlara selam olsun, siz olmasanız hayatta ne yapmak istediğimin farkına varamaz ve gücümü test etme şansım olmazdı. İyi ki varsınız :) herkese iyi haftalar…

İnci dün 01.00'e doğru uyuduğu için sabah da hep beraber geç kalkıyoruz tabi ki. Uykusuz anneler sabredin. Gece boyunca aralıksız uyuyacağınız günler de gelecek. Anın tadını çıkarın :)

Sabah 1 bardak süt eşliğinde küçük bir kaşarlı tost yedim. Tostuma yağ sürmüyorum ama normal yağlı kaşar peynir kullanıyorum. O nedenle böyle sade de lezzetli oluyor.

Ofise geçince 1 fincan Türk kahvesi içtim. O sabah kafasıyla 3 yudumda bitti :(


Öğle yemeğimi her zamanki gibi geç yedim. 15.00 civarı eşimle Palladium'a gittik ve Burger House'da burger yedik. Ben 1 tane Cheeseeburger yedim, yanında 1 kutu ayran içtim. 2 tane de patates kızartması yedim.


Yemek sonrası 1 kupa Americano içtim. Bu sefer yanındaki kaşık çikolatayı da yedim.

Ofise dönünce eve gidene kadar başka birşey yemedim. Zaten acıkmadım da.


Eve gelince dünden kalan yemeklerden yedim. Yaklaşık 10 tane fırında hamsi, 6 kaşık karnıbahar salatası, 2 kaşık makarna ve 2 kaşık da kabak yemeği yedim. Hiç ekmek yemedim. Ama sonra İnci'nin tabağında kalan mantıları yedim. Başka bir yemek olsa belki kalanını yemezdim ama mantı söz konusu olunca çatlayacak kadar tok da olsam illa ki yerim, hayatta atılmasına dayanamam…


Yemekten sonra 1 fincan Lipton ekinezyalı kış çayı içtim. 


Bu satırları yazarken de yarım kadehcik kırmızı şarap içiyorum, ohhh keyfim ;) İnci'yi de 21.30'da uyuttum.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...