9 Kasım 2015

Yeni logom

Beslenme günlüğüne dönüş yapmanın zamanı geldi! Zaten çok uzun bir ara oldu, hep beraber yedik içtik maşallah… Bayramları, tatilleri atlattık. Şu aşure ayı da bitti mi tamamdır. Diyetlere tam gaz devam! Benim son halimi sorarsanız yine 57'ye çıktım. Uzun bir süre 56 kg civarında kalmıştım ama son dönemde tutunamadım. Artık doğumdan önceki halime dönmek istiyorum. Yani 54-55 kg olan halime. Umarım hep beraber yeni bir başlangıç yapıp fazla kilolarımız veririz :)

Eğitmenimiz Semra Orak

Bu arada artık spor da yapacağım. Ofiste bir odayı ufak bir stüdyo haline getirdim. Bir duvarı güzelce ayna ile döşedim. Bir de tavana yaptırdığım demir boru ile stüdyomuz TRX antremanları için hazır hale geldi. Eğitmenimiz de kız kardeşim Semra olacak, o da bir TRX sertifikası aldı. Onun hayatı spor, benim de hayatım diyet :) İyi bir ikili olduk. Zaman da bulabilirsek süper olacak.

deneme bir-ki :)

Yarından itibaren yine yediklerimi fotoğraflayarak blog yazmaya devam edeceğim. İnci babasıyla oynarken veya ofiste vakit bulduğumda yazarım umarım. Mesela İnci hanım şu an yanımda dolanıp duruyor (saat 23.29) zaten hep bu geç yatmalar yüzünden blog yazamadım. Hala çok geç yatıyor. Bazen saat 01.00 bile oluyor. Artık kabullendim, bazı çocuklara uyku eğitimi, düzeni vs sökmüyor. Kendi haline bırakacaksın. Zaten erken uyursa da özlerim, eve 19.00'dan önce gelemiyorum. Gündüz 1 saat bile uyusa yine de erken yatmıyor. Olmadı yakında uyku eğitimi için süper dadıyı çağıracağım. Bu ne ya! İnci bebekken bile bu kadar uyku sorunu yaşamamıştık. Neyse İnci konusuna girip blogun içeriğini bozmayayım, hepimizin bu konularda derdi var biliyorum :)

TRX Egzersiz

Bu saatte 1 shot votka koyduğum diyet kolamı yudumlarken satırlarıma son veriyorum (durum budur). Daha İnci'yi uyutma çalışmalarıma devam edeceğim…

La vita e bella!

İnci uyudu (saat 00.20)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...