16 Kasım 2015 Pazartesi

Dün İnci 01.00'de uyuyunca ben de hemen yattım. Sabah da önce 08.00'de uyandım ama dayanamadım ve saatimi 08.30'a kurdum. Aradaki yarım saatte uyuyabildim mi? Hayır ama herkes gibi biraz daha uyumak uğruna şansımı denemek istedim :)

Kahvaltıda her zaman ki gibi kaşarlı tostumu yedim ve yanında 1 bardak da süt içtim. Biraz da domates ve salatalık yedim. Bu mevsimde domatesler lezzetsiz olduğu için kokteyl veya çeri domates alıyoruz.

Tam evden çıkmaya yakın yine tamirat için usta gelince randevumu 1 saat öteleyerek evde kaldım. O arada 1 kupa hazır kahve içtim. Ustanın işi bitince gitti ben de 11.00'de evden çıktım. Çıkmadan önce bir kontrol edeyim dedim. Bir baktım yine tezgahın altına su birikmiş! Yani ustanın geri gelmesi gerekecek. Çalışan insanlar için evdeki bu tamirat işleri cehennem azabı stresi yaratıyor bence. Hiçbir usta tam zamanında gelmez, onun için bütün gün izin alamazsınız, hatta benim ki gibi kendi işiniz bile olsa başında durmaya imkanınız olmayabilir. Stresiniz büyür de büyür…

Secdus

Ofise gelince 1 kupa Doğadan Büyülü bohça Ekinezyalı ıhlamur içtim. İnstagram'da uzun süredir takip ettiğim Secdus'dan 2 yeni kupa siparişi verdim. 1 tanesi bu, tüm tasarımlarına bayılıyorum. Kadıköy'de dükkanı da var ama gidip almaya hiç zamanım ve imkanım olmuyor. İnsan Ataşehir'de yaşayınca yolu düşmeyince başka semtlere pek gidemiyor. Hele öyle rahat rahat gezeyim, alışveriş yapayım demek tam bir lüks. Kara kara dönüş trafiğini düşünüyorsunuz. Ben çoğu şeyi internetten sipariş veriyorum. Benim gibi bir kupa delisiyseniz Secdus'un sitesine mutlaka uğrayın, hatta dükkana giderseniz benim için de gezin :)


Öğle yemeğimi saat 15.00'de yedim. Eşimle yakındaki Novada AVM'ye gittik. Tavuk Dünyası'ndan Chili soslu tavuk yedim. Kremalı makarnanın da tamamını yedim. Salata'yı bitirmedim çünkü yağsız, tuzsuz, limonsuz olunca güzel olmuyor. 



İşlerimi yaparken 1 fincan da Türk kahvesi içtim.

Akşam yemeğimi tam acıkmadan yedim ama yine de porsiyonunu azaltamadım. Söz konusu bulgur ve baklagil olunca az yiyemiyorum :) 4 kaşık bulgur pilavı, 6-7 kaşık nohut yemeği, 1 bardak ayran ve yanında da biraz kuru soğan yedim. Bugün A la Turca takılıyorum :)



Yemekten bir süre sonra 2 tane mandalina yedim. 


İnci'yi 22.00'de uyuttum ve hemen bilgisayarımın başına oturdum. Bu satırları yazarken de 1 fincan çay içtim. Başka birşey yemeyi düşünmüyorum. Belki bir ıhlamur içerim. Birkaç gündür boğazım da biraz yanma var.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

2 yorum:

  1. Ne guzel duzenınız var serap hanm cok guZel dengelıyorsunuz :) musaıt oldkca sık sık grıyorum yenı yayınlarınızı beklıyorum eger yenı yayın yoksa ıcım buruk sayfanızdan ayrılıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...