1 Aralık 2015 Salı

Hoşgeldin Aralık :)

Kış mevsimine adımımızı attık. Artık vücutlarımız soğuğa karşı toleransını arttırmak için yağlanma eğilimine başlayacak. O nedenle artık ne yiyip içtiğimize biraz daha dikkat etsek iyi olur. Yoksa kış sonunda kendimizi soğuk deniz balıkları gibi yağ dokusunu arttırmış bir şekilde bulabiliriz. Ben baştan uyarayım da…

Sabah her zamanki kaşarlı tostum ve 1 bardak günlük sütüm eşliğinde kahvaltımı yaptım. Bugün tostum biraz büyük oldu. Ben de her sabah ballı-reçelli-kaymaklı, bol zeytinli kahvaltı yapmak isterim, domates ve salatalık doğrayıp üzerine bolca zeytinyağı döküp ekmek batırmak isterim ama o zaman kilo alırım be kuzum :( Bunlar her kahvaltıda olması zorunlu olmayan keyfi yiyeceklerdir. Haftasonu olsa yeter (o da az miktarda olacak tabi). Ben her sabah illa böyle kahvaltı keyfi yapacağım derseniz o zaman kilo korumayı unutun. Dost acı söyler. Sadeleşin.

Ofise gidince 1 kupa hazır kahvemi içtim. Bugün ofiste Berra ile beraberim.


Öğle yemeği için Berra ile ofisimin altındaki Ataşehir Değirmen'e gittik. Gayet sağlıklı beslendim. 1 porsiyon ıspanak o'graten yanında 1 bardak kadar yoğurt ve birkaç dilim de Berra'nın haşlanmış patateslerinden yedim. O nedenle bu ekmeğin 1/3'ünü yedim.


Yemekten sonra ofise geçince kahve saatimde 8 yaşındaki yeğenim Berra bana bir Türk kahvesi pişirdi ki sormayın. Hem çok güzel olmuş hem de üzerinde bir kalp işareti oluştu. Teyze-yeğen aşkımız burada da ortaya çıktı :)


Sonra 1 tane de muz yedim.

Akşam yemeğimde 5-6 kaşık kabak yemeği, 5-6 kaşık pirinç pilavı ve yanında da yoğurt yedim. Ekmek yemedim.


Yemek sonrası İnci ile ilgilendiğim için blog yazmaya vaktim olmadı hatta kendime Lipton ekinezyalı kış çayı yapmıştım ama onu da içemedim yarım kaldı. İnci 23.00'de uyuyunca kalan son 1 kadeh kırmızı şarabı içip keyif yaptım. Eşim dünden beri şehir dışında olduğu için İnci uyuyunca yalnız kalıyorum, iyi geliyor.


Abur cubur çekmecesi çikolata, kuruyemiş falan dolu ama yemiyorum kendimi tutuyorum. Ha gayret…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

11 yorum:

  1. merhaba, hiç çorba tercih etmiyorsunuz özel bir sebebi varmı acaba,birde akşam yemeginde bol salata tercih etmek zararlımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorba varsa içiyorum ama genelde pek olmuyor. Yoksa çok severim. Akşam bol salata yemenin hiçbir sakıncası yok.

      Sil
  2. Blogunuzu çook seviyorumm :) Bu blogu okuyarak sizden çok şey öğlendim, her şey için çok teşekkürler Serap Hanım, iyiki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumunuz için, siz de iyi ki varsınız :)

      Sil
  3. Serap hanım meraba :) bende son zamanlarda artan iştahıma bir anlam verememiştim o halde nedeni soğuk hava olabilirmiş. Blogunuzu çok seviyorum her sabah uyanıp okuyorum ve gün içinde yiyeceğim şeyleri planlıyorum. Bu durum bana çok yardımcı oluyor size teşekkür ederim :) kendinizi özletmeyin lütfen, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu bu kadar severek ve faydalanarak takip etmenize çok seviniyorum, asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Kesinlikle favori diyetisyenimsiniz

    YanıtlaSil
  5. Serap hanım sizi çok özledim ve merak ediyorum..Umarım bir sorun yoktur...Doğum öncesi kilonuza dönmek istediğinizi yazmıştınız dönebildiniz mi ??

    YanıtlaSil
  6. Serap hanim Sizi Cok ozledik. Blogunuzu hep merakla takip ediyorum. Blog yazmayi surdurmenizi Cok isterim. Cok ozleniyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. Serap hanımcım simdi instagram hesabınızda gördüm Inci hastaymış çok çok geçmiş olsun, prensesimiz umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur tabiii bizde size ve yazılarınıza.. Öptüm kocaman :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...