12 Şubat 2016 Cuma

Merhaba blog :)

Çok geç kalmadan yine burdayım. Bu sefer 4 günlük bir gecikmem var. Ayrıca 4 gündür de gayet sağlıklı besleniyorum. Hala zayıflama modumdayım. Dün tartıldım 57,4 kg (58,2 idi) çıktım. Dikkat etmeye başlayalı 1 haftayı geçti ve azimle hedefe doğru ilerliyorum. Pes etmek yok! Geçen haftasonu çok alkol kaçırmıştım ama bu hafta öyle de bir durum olmaz. İyi gidiyor yani, haftaya 56'lı hanelere inerim :)

Bu hafta hergün yediklerimi fotoğrafladım ama yoğunluktan yazmaya fırsat olmadı. Bari bu günü hemen yazayım da çok geride kalmayayım dedim :) Diğer günler bir akşam karnıbahar ve bulgur pilavı, bir akşam ızgara levrek ve salata, bir akşam mantı, bir akşam da 1 lahmacun ve ayran yedim. Porsiyonlarımı kontrollü tutmaya çalıştım.

Yarın yoğun bir iş günü beni bekliyor. Akşamında da Çinli bir çift arkadaşımıza davetliyiz. Çin kültüründe bu hafta yeni yıla girdik. Bu sene maymun yılı. Yarın onu da kutlayacağız :) Bakalım neler yiyeceğiz?

Gelelim bugün yediklerime…


Kahvaltıda yine kaşarlı tost yedim ve yanında 1 bardak da süt içtim. 1 tanecik zeytin yedim. Bir de babamın Hollanda'dan getirdiği edam ve gouda peynirlerinden kahvaltıma ek olarak biraz yedim. O kadar lezzetliler ki! Babam sık sık getirirdi. Çocukluğumdan beri çok severim. Hatta ne zaman yesem çocukluğum aklıma gelir...

Ofise gidince 1 fincan Tchibo kapsül kahvemi de içtim. 

Öğle yemeğine kadar 3 adet kuru kayısı yedim.


Öğle yemeğinde Novada AVM'ye gittik. Diyete son derece uygun bir sipariş verdim. Kekikli ızgara piliç ve sebze sote vardı. Tabağa patates kızartması yerine biraz pilav koydurdum. Tabağımda hiçbir şey bırakmadım. 2 lokma da zeytinyağına batırdığım ekmeğimi yedim. Yemekten sonra şekersiz bir çay içtim.


Yemekten sonra Nacizane Kahve'de şekersiz bir kahve içtim ve yanındaki çikolata kaplı kuru üzümleri yedim. Sadece 2 tane bıraktım :)

Akşam yemeğimde ise kuru fasulye ve pilav vardı. Dolu bir tabak etsiz kurufasulye yedim. Sonra 3 kaşık pirinç pilavı ve üzerine çok az daha kuru fasulye yedim. Birkaç yaprak da taze soğan yedim. Hiç ekmek yemedim.


Yemekten sonra tek şekerli bir kahve içtim.


Fırında kestane pişirdik. Kestaneler o kadar tatlıydı ki 7-8 tane yerim diye düşünürken 20 tane yedim galiba :) Ama başka birşey yemedim. O da meyve kalorisi yerine geçsin artık.

Bu postu yayınladıktan sonra yatmayı düşünüyorum. Başka da birşey yemem. Zaten kestane midemi çok ağrıttı :(

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

3 yorum:

  1. Merhaba Serap Hanım yaklaşık iki yıldır sıkı takipçinizim. Sırf yorum yapabilmek için blog açmıştım ama meğersem açmaya gerek de yokmuş anonim olabiliyormuşuz sonradan öğrendim bunu :) Benim aklımı uzun zamandır kurcalayan bir soru var, 18 yaşındayım. Boyum 160 ve kilom 67, ama erkek arkadaşım da dahil olmak üzere tüm arkadaşlarım, ailem tanıdıklarım 55-60 kg arasında göründüğümü söylüyorlar. Tartı bozuk falan da değil :) 38-40 beden kıyafetler üzerime uyuyor hatta mağaza görevlileri de 67 kilo olamayacağımı söylüyorlar bazen. Sizce bunun sebebi nedir?
    Uygun zamanınızda cevaplarsanız çok sevinirim ama cevaplayamazsanız da sağlık olsun. Başarılarınızın devamını diler çok teşekkür ederim efendim :) Nota.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap verdiğim için çok özür dilerim. Bunun nedeni kas ve kemik yoğunluğunuzun fazla olmasıdır. Yağ oranınıza bakmak gerek. İstanbul'da yaşıyorsanız ve Ataşehir'e gelebilirseniz bir gün vücut analizi yapmaya beklerim...

      Sil
    2. Olur mu ne özürü çook teşekkür ederim :) Keşke gelebilseydim ama malesef Ankara'da yaşıyorum :/ Çok isterdim sizinle tanışmayı...
      Yine de çook teşekkür ederim bir tanesiniz :')

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...