19 Nisan 2016 Salı

Bugün hiç randevum yoktu o nedenle ofise gitmedim. Gitsem daha iyiydi, evde bir sürü iş yaptım. İnci'nin çamaşırlarını ütüledim, yazlıklarını çıkarıp kışlıklarını kaldırdım, yemek yaptım, evi derledim topladım vs. derken önemli ihtiyaçların bir kısmını hallettim.

Hala diyet modumda olduğum için sağlıklı beslenmeye dikkat ettim. Öyle ki akşam eşim, Semra, Berra ve İnci yanımda dondurma yediler, tadına bile bakmadım! Bu arada kilo ve rakam odaklı olmamak adına tartılmadım. Sadece sağlıklı ve hafif beslenmeye çalışacağım. Kilo da verirsem bonusu olur :)


Kahvaltı için kendime 1 adet yumurta, 4 kaşık lor peyniri, biraz çörekotu içeren bir yağsız omlet yaptım. Yanında 1 dilim de tam buğday ekmeği vardı ama omlet öyle doyurdu ki ekmeği hiç yiyemedim. Bugün süt de içmedim. Bir de kahve içtim.


İşlerim azalınca doğrudan öğle yemeği yedim. Sabah yiyemediğim ekmeği kabak yemeğimle ve yoğurtla beraber yedim. Bu arada belirtmek isterim ki sebze yemeklerimi çok az yağlı sevmem. Normal güzel bir ayarda pişiririm. Az yağlı makarna yiyebilirim ama salata ve sebze yemeğinde çok az yağa tahammülüm yoktur. Sadece suyunu pek almamaya çalışırım.


Öğleden sonra az sütlü bir kahve molası verdim. Arada bir tutam kuru dut ve 5-6 adet badem yedim.


Sonra biraz da örgümün başına oturdum. Ne yapacağıma karar verdim. Bilin bakalım bu renklerle ne yapıyor olabilirim? :)


Akşam için çok güzel bir zeytinyağlı enginar pişirdim. Tencerenin dibinde kalan lezzetli ve besleyici suyu atmayıp bol mantarlı bir şehriye çorbası pişirdim. Süt de koydum. Taze mantarları minik minik doğrayıp buzluğa atıyorum. Sonra bir ara çıkarıp böyle çorba yapıyorum. Çok pratik oluyor. 


Akşam yemeği olarak bu çorbadan 1 kepçe kadar yedim. Yanında 2 tane iri kıymalı biber dolması, yoğurt ve bol da salata yedim. Hiç ekmek yemedim. Salatayı eşim yaptı, diğerleri bana ait. Evde olup da yemek yapmaya zaman ayırmak bana çok iyi geliyor. Resmen ev yemeği yapınca mutlu oluyorum :) Bugün çıkıp gezsem bu kadar mutlu olmazdım valla…




Akşam yemeği sonrası bir daha kahve içtim. Sonra tüm akşam boyunca örgü ördüm. O nedenle de çok geç yattım. Zaten İnci de 00.00'da yeni yatmıştı. Benim yatışım 01.30'u geçti.


Örgü örerken birşey yemedim sonra yatmaya yakın 1 kase yeşil erik yedim. Bugün de gayet sağlıklı ve temiz beslendiğimi düşünüyorum. Darısı yarının başına :)


Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...