4 Mayıs 2016 Çarşamba

İnsan sağlıklı beslenince sabahları güne daha hafiflemiş başlıyor. Bugün kendimi böyle hissettim. Hatta iştahım da pek yok. Kahvaltı insanı olmadığım için sabahları iştahsız oluyorum. Ben yemek sevenlerdenim.


Bu sabah büyük olmayan bir simit parçasının içine beyaz peynir , domates ve salatalık koyup yedim. 1 bardak da süt içtim. Sonradan eşim bana yumurta haşladığını söyleyince o yumurtanın da sadece sarısını yedim.


Ofise gidince 1 fincan espresso içtim. Yarın öğleden sonradan Cumartesi'ye kadar ofis kapalı olacağı için bugün randevularım çok yoğunlaştı. Yorucu bir güne kahve ile başlamak gibisi yok.


Öğle yemeği için çok az zamanım vardı. Hemen Değirmen'e inip 1 tabak yoğurtlu ıspanak ve yanında 1 oval kepekli ekmek yedim.

Öğleden sonra eşimle 1 fincan daha kahve içtim.


Akşam yemeğim hazır olduğu için kafam rahattı. Ama eşimin salata ve pilav yapmasını bekledim. O arada İnci'ye yemek yedirdim. Eşim benden daha güzel pilav yapıyor, ben az yağlı yaptığım için sanırım pek beceremiyorum.


Yemekte 1 tane haşlanmış tavuk baget, bolca taze fasulye ve biraz da pirinç pilavı yedim. Biraz da salata yedim. Hiç ekmek yemedim.



Akşamım İnci ile oynayarak geçtiği için birşey yemedim ama ona yedirirken 2-3 tane badem yemiş olabilirim :) 1 fincan da hazır kahve içtim.

İnci uyuduktan sonra blog yazarken biraz da yeşil erik yedim.



Bugün de çok sağlıklı beslendim. Ama yarın akşam diyetimi bozma ihtimalim yüksek çünkü Beşiktaş'taki Four Seasons Bosphorus'ta bir toplantı ve akşam yemeğine gideceğim.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...