18 Kasım Cuma 2016

Dün gece öksürmekten hiç uyuyamadım :( o nedenle güne çok mutsuz başladım. İyileşmezsem haftaya doktora gideceğim, resmen eziyet çekiyorum. Güya sağlık personeliyim ama kendi söküğümü dikemiyorum. Doktora gitmeyi hiç sevmiyorum :(

Kahvaltıda yine küçük bir kaşarlı tost yedim, yanında 1 çay bardağı kadar süt içtim. 2-3 tane de kokteyl domates yedim.

Ofise gidince kendime 1 fincan kahve yaptım. Bugün gündemdeki haberler nedeniyle tatsız bir gündü. Nereye baksam aynı konu. Bir kız çocuğu annesi ve bir kadın olarak yaşadığım ülkenin geldiği noktadan tiksiniyorum. Zaten gelenek, görenek, adet vs dedikleri şeyleri hiç sevmem, hele çocuk gelin vs. söz konusu olunca tepem iyice atıyor. Tüm bu saçmalıklar ne kültürüyse artık hayatımızdan çıksn artık! Yıl 2016 olmuş hala aynı şeyler. 18 yaşının altındaki tüm evliliklere karşıyım. "Küçüğün rızası" olsa da :(


Öğle yemeğimi 14.00 civarı yedim. Gittiğim yerde genelde evde yediğim yemekler olduğu için farklı birşey yiyeyim dedim. Kadınbudu köftenin porsiyonu biraz büyüktü ama çok lezzetliydi. Yanında taze fasulye ve yoğurt da yedim.



Ofise geçince naneli bir yeşil çay içtim. Sonra bir de elma-tarçın çayı içtim. Bu ses kısıklığı ve öksürük nedeniyle bitki çayı deposu oldum.



Evde birkaç çeşit yemek vardı ama öğlen kızartma yediğim için sadece 1 tabak yeşil mercimekli  erişte çorbası içtim. 3-4 kaşık da zeytinyağlı pırasa yedim.



Yemekten sonra akşam dışarı çıktım ve 1 fincan kahve içtim, yanındaki lokumu da yedim. Bu satırları yazarken yine adaçayı, taze zencefil ve elma kabuğu demledim ve içtim.



Şimdi de karnım acıktı, umarım bu açlığı ufak bir atıştırma ile geçirebilirim.

Diyetisyen Serap Orak

18 Kasım Cuma 2016

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

6 yorum:

  1. Merhaba
    Dikkatimi cekti meyve veya ara ogun tuketmiyor musunuz? Sevgiler Ceren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyve yemek pek aklıma gelmiyor çünkü şekerli tadı sevmiyorum. Ama bazen canım ister. İşim yoğun olunca da ara öğün aklıma gelmez. Sevgiler

      Sil
  2. ben de aynı soruyu soracaktım ; kilo vereyim diye diyete başladığımda normalden fazla yiyorum aslında o ara öğünler meyveler vs ama sizin tarzınız çok güzel çok beğeniyorum günlük hayatta yediğimiz normal yiyeceklerle besleniyorsunuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı günler sapmalar olmakla beraber sağlıklı beslenmek benim için bir yaşam tarzıdır ve mümkün olduğunca sürdürmeye çalışıyorum

      Sil
  3. Serap abla çok özel olmazsa bir şey sormak istiyorum ve samimiyetime inanmanızı isterim. Eşinizle göze çarpan çok bir sorun yoktu gördüğüm kadarıyla. Blogda geçmiş günleri okuyunca üzülmedim desem yalan olur.Bence gayet sevgi dolu bir çifttiniz. Neden böyle oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevgi dolu bir eştim ama onun için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bundan emin olduğumda ve bende de sevgi bittiğinde bu kararı aldım. İnanın ben çok mutluyum, geçmişe hiç takılmıyorum. Takılacak olsam zaten ayrılmazdım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...