25 Kasım Cuma 2016

Gecikmeli de olsa yine bilgisayarımın başındayım. Her fırsatta yazmaya çalışıyorum ama bazen önceliklerim farklı oluyor. Son günlerde biraz da kötü beslendiğim içim yazmaya motive olamadım sanırım.

Bu hafta hızla ve koşuşturmayla geçti. Halledemediğim bazı işlerimi hallettim, Çarşamba günü annemi Antalya'ya yolcu ettim. 17 Aralık'a kadar yok. İş başa düştü yine...

Bu sabah vaktim vardı o nedenle tost yemedim. Kendime 1 yumurta, 1 dilim süzme peynir, biraz süt ve zeytinyağı koyduğum minik bir omlet yaptım. Karabibersiz olmaz tabi :) Yanımda 1 dilim İHE organik tam buğday ekmeği yedim. 1 bardak da günlük süt içtim.

Ofise biraz geç geldiğim için sabah kahvem 12.00'de oldu. 1 fincan Türk kahvesi içtim.


Sonra saat 14.00'e doğru öğle yemeğimi yedim. Bir arkadaşım bana eşlik etti. 1 porsiyon lezzetli bir fırın makarna ve yanında da 1 kase cacık yedim. Sonra da 1 bardak şekersiz çay içtim.

Eve gidene kadar ofiste başka birşey yemedim. İnci'yi okuldan alınca önce onun köfte ve makarnasını yedirdim sonra da babasına yolcu ettim, bazen günler değişse de genelde Salı ve Cuma akşamları babasında kalıyor.


Kendimle baş başa güzel bir akşam yemeği yemeye karar verdim. Buzluktan 4 tane çinekop çıkarttım (4'lü paketler yapmıştım). Hemen ızgaraya koydum (çözdürmeden). Balık pişerken yanına roka, marul salatası yaptım (zeytinyağı, limon sos ile) . 2 dilim ekmek yerim diye düşünmüştüm ama sadece 1 dilimini yedim. Hem balık hem de salata biraz fazlaydı. Ama hepsini yedim tabi ki :)


Akşam boyunca kitap okurken 1 fincan çözünür kahve içtim. 2 tane de mandalina yedim. Bu kitabı sanırım 2 yıl önce almıştım, bir ara okumaya başlamıştım sonra ara verince koptum. Bu akşam tekrar en baştan başladım. Tam benim sevdiğim türden bir kitaptı. İnce bir kitap olduğu için bir oturuşta bitiyor. Stefan Zweig, Satranç.

Yatarken biraz karnım acıkmıştı. Dolaptan süt şişesini alıp tepeme diktim. 1 yudum süt içtim. Evet bunu yapmamam gerekiyordu (yapılmasından hoşlanmam) ama işte yalnız yaşamanın faydaları :) o sütü benden başkası içmiyor nasılsa.

Diyetisyen Serap Orak

25 Kasım Cuma 2016


Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

4 yorum:

  1. Sizin yazılarınız beni sağlıklı yemek konusunda motive ediyor. Yalnız yalamanın keyfini sürün. Bende yıllardır sürünen evliliğine bir nokta kotmayı başardım. Eşim kendi halinden memnun olunca, çıkıp gitmek bana düştü. Cheers🍷🍷🍷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de mutlu günler dilerim, ben de şu an çok daha mutluyum :)

      Sil
  2. Serap hanım pirinç pilavı makarna gibi besinler sağlık açısından zararlı değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır değil tabi ki.. Öyle olsa konunun uzmanı olarak ben yemezdim zaten

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...