6 Kasım Pazar 2016

Bu sabah 09.30'da uyandım. Hazır İnci de yokken biraz daha uyuyayım dedim ama düşünceden düşünceye atlarken uykum açıldı.


Artık her Pazar 11.30'da İnci'nin bale kursu var. Onun yaş grubuna göre bir kurs buldum. Hem de evimizin alt sokağında :) Tavsiye ederim güzel bir merkez, adı Kuzey Yıldızı. Aynı zamanda piyano kursu da var. İnci doğmadan önce bile bu kurs vardı, hep hayal ederdim buraya baleye gelmeyi :) geçen hafta İnci'nin nabzını yoklamak için dersi izlemeye gelmiştik. Hatta önce gelmek istemedi. Baleden korkuyorum dedi, nedenini sorduğumda "çünkü iyi bir dansçı olmadığımı düşünüyorum" dedi, bir an ne cevap vereceğimi şaşırdım, hiç böyle bir yorum beklemiyordum. Biraz gaz verdim kendisine, kursa gidip bale yapanları izledik. Ama kendisi yapmadı. Bu hafta severek ve isteyerek gittik. Ders de çok güzel geçti. İnci de severek katıldı ve çok hoşuna gitti.


Bu arada kursa gitmeden önce saat 11.00'e doğru büyük bir kaşarlı tost yedim, yanında da kahvemi içtim.

Bale 1 saat sürüyor. Sonra eve geldik. Öğle yemeği olarak saat 15.30'da 1 kase tavuk suyuna şehriye çorbası içtim. Hiç ekmek yemedim ama İnci'nin kalan 1 kaşık eriştesini yedim. Zaten çorba da bol şehriyeliydi.


İnci uyurken henüz yerleştirmediğim bazı kışlıklarımı da yerleştirdim. Bu işi hiç sevmediğim için resmen sürünerek yapıyorum. Hala bitmedi yani. Kıyafetim çok olduğu için değil de ben çok üşengeçim bu konuda o nedenle bitmiyor bitemiyor :)


Akşam için babam balık aldı. Saat 19.00 civarı akşam yemeğimi yedim. 3 tane iri ızgara çinekop, 4-5 kaşık patates salatası ve biraz da roka yedim. Ekmek yemedim. Balık harikaydı. Kışın sık sık balık yemek lazım...


Yemekten bir süre sonra sade bir Türk kahvesi içtim. Bütün akşam başka birşey yemedim. Bugün meyvesiz bir gün oldu.

Diyetisyen Serap Orak 

6 Kasım Pazar 2016

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...