Duyuru : Online Diyet Programlarımız Başladı


Merhaba sevgili blog dostlarım,

Çok uzun zamandır talep edilen ve beklenen online diyet hizmetim başlamıştır. Artık ben de teknolojinin gerisinde kalmayayım dedim :) Ayrıca başka bir ülkede veya şehirde yaşayan o kadar çok takipçim var ki onların da gönlüne göre bir fırsat doğmuş oldu.

Benimle birlikte online olarak sağlıklı zayıflamak isteyen herkesi konuyla ilgili bilgi almak için seraporak@gmail.com adresime bir mektup atmaya davet ediyorum. Belki de aradığınız diyetisyen yanı başınızda değildir, başka bir ülkede veya şehirdedir ;)

Sevgilerimle...

Diyetisyen Serap Orak

18 Ocak 2017

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

5 yorum:

  1. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz

    YanıtlaSil
  2. Artık yazmazsınız tabi ki bu yoğunlukta :(

    YanıtlaSil
  3. Beni de üye yapın arkadaşlar diyet yapıyorum zaten ama grup ile daha güzel olur

    YanıtlaSil
  4. blog unutuldu gitti...

    YanıtlaSil
  5. Yazık oldu bu bloğa :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...