23 Mart Perşembe 2017

Selam ben geldim :)

Isınma turlarına başlıyoruz. Bugün kimler neler yedi bir düşünsün bakalım...

Mercimek köftesi

Bu sabah troid ilacımı aldıktan yarım saat sonra hızlı bir şekilde 1 bardak süt içtim ve 1 dilim de peynirli börek yedim. Börek ne alaka diye soracak olursanız; Pazar günü kız kardeşim Semra börek yapmıştı. Ben de mercimek köftesi yapmıştım. Kendi çapımızda şöyle bir gün havası estirelim dedik :) 3 çocuk, 3 anne çok eğlenceli bir Pazar öğleden sonra geçirdik.

Neyse gelelim bugüne...

Ofise gelince filtre kahve yaptım ve büyük bir kupa dolusu içtim. Kahvem geçen hafta Kolombiya'dan geldi. Tam da ofiste kahve bitmişti denk geldi.

Öğle yemeğimi 14.30 civarında yiyebildim. Evde 3 akşamdır karnabahar yemeği yediğim için bugün gözüm Arnavut ciğerine düştü ama ıspanağımın yanına çok az alarak iştahıma hakim olmayı başardım. Sadece ciğerleri yedim, patatesleri bıraktım. Ispanağı da bitirdim. Yanında 1 minik oval kepekli ekmek de yedim.


Yemek sonrası 1 bardak şekersiz çay ve 1 fincan da kahve içtim. Kahvenin yanındaki minicik lokumu da yedim :)

Bu satırları yazarken akşama ne yesek diye düşünüyorum. Karnabahar hala bitmedi ama sanırım bu akşam onu yemem. Akşama makarna, köfte gibi pratik birşey düşünüyorum. Buzlukta önceden yaptığım köfteler var nasılsa.

Mesaim saat 18.00'de bitiyor. O saate kadar başka birşey yiyeceğimi sanmıyorum. Çünkü randevularım var zaten.


İş çıkışı Semra ve Berra ile beraber yemeğe çıktık. Ümraniye'deki Kalbur'a gittik. Oranın yemeklerini çok beğeniyoruz. İnci de etlerine ve lahmacuna bayılıyor.


Yemekte 1/4 lahmacun, 1 porsiyon çöp şişin etleri ve yanındaki biber, domates (yağlarını yemedim tabi ki), 1-2 kaşık kadar haydari ve biraz da ekmek yedim. Birşey içmedim. 

Yemek sonrası şekersiz 1 bardak çay içtim.

Eve gelince dün BİM markette görüp aldığım fındık kreması dolgulu çikolatadan 1 tane yedim. Çikolatacı olmadığım için bana göre büyük bir porsiyon sayılır.


Bu satırları yazarken de 7-8 tane kadar badem yedim.

Bugün hiç meyve yemediğim için kaçırdığım şekerli şeylerden korkmama gerek kalmadı. Yoğun kalorili beslendiğim bir gün değildi. Gayet sağlıklı beslendim bence. Suyu biraz az içtim tahminimce. Çünkü bugün çok üşüdüm. Hava çok soğuktu.

Diyetisyen Serap Orak

23 Mart Perşembe 2017


Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

6 yorum:

  1. Hoşgeldin Serap abla gözlerimiz yollarda kalmıştı :) Büşra...

    YanıtlaSil
  2. paylaşım güzel olmuş ,tiroiddaş olarak daha dikkatli takip edeceğim sizi,(hipotiroidi haşiamato tanım var)

    YanıtlaSil
  3. Sonunda:) Özlemiştik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...