26 Mart Pazar 2017

Dün gece yatmadan önce kahvaltı hakkımı kullandığım için bu sabah kahvaltı hakkımı kaybetmiş oldum. Zaten çok kahvaltı insanı olmadığım için pek de üzüldüm sayılmaz. Herkesin methiyeler düzdüğü o mükemmel Pazar kahvaltıları beni hiç etkilemez. Cemal Süreya dizelerinde ne demiş? "Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı..." Üstad benim mutluluğumla kahvaltının hiç alakası yok maalesef, ama 1 fincan sabah kahvesi koy bak nasıl mutlu oluyorum ;)

İnci'nin yeni saç modeli

Saat 11.30'da İncikimi bale dersine götürdüm. Giderken yanıma her Pazar yaptığım gibi termosla kahvemi aldım. Haftada 1 de olsa bale dersi İnci'nin vücudunda esnekliğini arttırdı. Ayrıca çok da gayretli ve severek gidiyor. Ders bitince eve geldik. İnci'ye yemek hazırlarken kendim de 15 iri tane siyah çekirdekli üzüm atıştırdım.

Bugün biraz yaramazlık yapmak istediğim için gün içinde hafif beslenme eğiliminde olmaya karar verdim. Tüm kış aklımda Algida'nın çıkardığı tahinli Magnum mini vardı. Nihayet bulup aldım. Bugün 1 tane yiyeceğim. Kafama koydum.


Öğle yemeği olarak karnıbahar yemeği, ev yoğurdu ve 1 dilim de ruşeymli ekmek yedim.

Arada İnci için dilimlediğim ama onun yemediği 1 küçük armutu yedim.


Öğleden sonra 1 fincan Türk kahvesi içtim. 

Bütün Pazar o kadar dolu dolu geçiyor ki. Dondurulmuş Feast taze fasulyeden yemek pişirdim, bir de sulu köfte yaptım. Bu haftanın birkaç günlük yemekleri hazır :)

Bir ara kardeşim geldi, gelirken bana 1 porsiyon supangle getirmiş. Aslında yarın yerim diye düşünmüştüm ama madem bugün bu kadar az yiyorum buna değsin dedim, tamamen şımarıklık yani, hiç gerek yoktu bunu yapmama. ayrıca supangle o kadar da güzel değilmiş.


Yemekten önce 1 tane tahinli mini Magnum yedim, pek de beğenmedim. Bir daha almam.


Akşam yemeği olarak bugün pişirdiğim zeytinyağlı taze fasulyeden yedim. Yanında da 1 dilim ekmek aldım.

Ara ara mutfakta birşeyler yaparken ağzıma Peyman'ın müthiş vişne kurularından attım.



Yemekten sonra İnci'yi yıkadım, pakladım, uyuttum, en sonunda supangleyi de hak ettim. Onu da çok beğenmedim. Tamamen gereksizce bir tüketim oldu, laf olsun diye yani :(

Neyse ki yemeklerim çok sağlıklıydı ve gün içi besin tüketimim azdı. Bugün kuru meyve, taze meyve, dondurma ve sütlü tatlı olmak üzere şeker tüketimimin fazla olduğu bir gündü. Şeker tadını sevmeyen biri olarak bugün yoğun tüketmiş oldum. Pişmanım, tatlılar gereksiz oldu.

Diyetisyen Serap Orak

26 Mart Pazar 2017

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...