26 Nisan Çarşamba 2017

Çarşamba günümden selamlar :)

Bu sabah İnci'yi okula bıraktıktan sonra eve gelip hemen hazırlandım ve su bile içmeden doğru hastaneye kan vermeye gittim. Dün doktorun istediği testleri yaptırdım. Sonuçlar 3-4 saat sonra çıkıyor zaten, sadece 1 tane idrarda iyot testi 2 hafta sürüyormuş bakalım o nasıl çıkacak?

Hastanede tahlil işi bitince hemen troid hapımı aldım ve 30 dak aç beklemem gerektiği için birşey yemedim. Ofise dönerken 1 tane poğaça aldım. Saat 11.00 gibi 1 kupa filtre kahvemle birlikte poğaçamı yedim.

12.30 gibi işim bitince internetten kan sonuçlarıma baktım. Troidler gayet normal ama demirim ve hatta demir depolarım acayip düşmüş, inanamadım :( Demir takviyesi kullanmam gerekecek.


Bugün akşam 17.00'ye kadar boş olduğum için arkadaşımla buluşmaya Watergarden'a gittim. Happy Moons'ta yemek yedik. Artık her gittiğim yerde kırmızı et yerim. Bu demiri yükseltmek gerek. Menüdeki beğendili köfteyi seçtim. Gayet güzel ve hafif bir yemekti. Yanında birşey içmedim. Patateslerden birkaç tane yedim. Hiç ekmek vs yemedim.


Yemekten bir süre sonra 1 tane americano içtim, içine çok az şeker koydum. Yanındaki bisküviyi yemedim.

Daha sonra arkadaşımın kızı da biraz oynasın diye içinde çocuk oyun alanı olan Mado'ya gittik. Bugün tahlil için 4-5 tüp kan aldıkları için biraz tansiyonum ve şekerim düşük diye tatlı yemeye karar verdim kendimce :) 1 porsiyon trileçenin üzerindeki karamel sosu tamamen sıyırıp kenara koyarak hemen hemen tüm porsiyonu yedim, arkadaşım sadece 2-3 çatal aldı. Utanmadan bir de yanındaki dondurmayı da yedim. Bugün kendimi şımartma günü. 1 tane de çay içtim. 


Tekrar ofise gidip kalan tek randevumu da aldıktan sonra eve döndüm. İnci'yi okuldan alıp hazırladım. Bu gece babasında kalacağı için arkadaşımla akşam programı yaptım. Şımarmaya devam :)

Akşam hala acıkmayınca saat 20.30 gibi 2 kaşık taze fasulye ve 3 kaşık kadar da bulgur pilavı yedim. Tabak tatlı tabağıdır. Fotoğraftaki 1 kase çekirdeğin tamamını ben yedim. Gördüğünüz küçük kadehlerle 2 dolu kadeh de roze şarap içtim (Leyla/Kavaklıdere) 3-4 tane de kaju/badem yemişimdir ama kuruyemişi pek yemedim denebilir.

Sohbet ederken bir yandan da film izledik ve çok eğlendik. Tavsiye ederim Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş filmini mutlaka izleyin, çok güleceksiniz :) (1. si de çok komikti ve beğenmiştim), bize çok iyi geldi. Bekarlığın güzel yanları işte böyle akşamlar ;)

Eve gece yarısı dönüp geceyi külkedisi gibi kapattım. Doğruca yatağa gitmek vardı ama önce çamaşır astım :)

Diyetisyen Serap Orak

26 Nisan Çarşamba 2017

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

5 yorum:

  1. Benimde kedi fobim var ve beni büyük bi kediyle bırakın aynı odayı evde tutmak bile imkansızdır. Sahil tarafında Tüm cafelerde bu sıkıntıyı yaşamakta bi dram Siz yendiniz artık bunu ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden ben de öyleydim, şimdi de hala tedirgin oluyorum ama eskisi kadar korkmuyorum.

      Sil
  2. Birde Geçmiş Olsun Serap Hanım acaba içilen kahvelerin bu demir eksiğiyle bi alakası olabilir mi ? Ben gün içinde 3-4 kahve çeşidi tüketiyorum baktırsam iyi olcak sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki kahveden değil. Son 1-2 yıldır regl dönemimde yoğun kanamalarım oluyor tamamen bunla ilgili olmalı. Yakında jinekoloğa da gideceğim. Ama arada baktırmanız faydalı olur. Mesela Aralık ayında yaptırdığım tahlilde düşük değildi. Son 4 aylık mesele yani.

      Sil
  3. Ne keyifli bir akşam yemeği olmuş. Şarap eşliğinde keyifli bit sohbet yada filmi hiçbir seye değişmem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...