10 Ekim 2017 Salı

Dün gece aşure yemeden yatabilme başarısını gösterdiğim için kendimi tebrik ederek bu güne başlamak istiyorum :) hatta blog yazabilme başarımdan dolayı kendime çiçek alasım bile var ama başka zaman artık :)

Bu sabah günüm yataktan zor çıkarak başladığı için kahvaltı edemedim, süt bile içemedim çünkü bitmiş. Çok dengesiz ve kötü olduğunun farkındayım ama saat 15.30'a kadar 1 lokma birşey yemeye zamanım olmadı, zaten yiyecek birşey de yoktu. Sadece kahve içebildim.


İş çıkışı eve yürüdüm, hava da çok güzeldi. Başka randevum olmadığı için ofise tekrar dönmedim. Eve gider gitmez soğuk soğuk zeytinyağlı dolma ve kabak mücveri ve karnıbahar kızartması karışımı yedim. Bunu dün akşam inci için karıştırmıştım ama o yemeyince bugün bu bozuk şekilli sebzeyi ben yemek durumunda kaldım.3 dolma (pirinç ve bulgurlu), 1 dilim karnıbahar kızartması (dünkünden) ve 1 dilim de kabak mücveri yedim. Hiç ekmek yemedim.



Sonra annemle 1 kahve içtik. Günün 2. kahvesi oldu.

Tabi ki kan şekerim bu kadar düşünce aşure aklımdan çıkmaz oldu. Kalan son kısmı da yedim. İçindeki yer fıstıklarını ayıkladım çünkü sevmiyorum. Aşure iyice katılaşmış, pilav olmuş resmen. Ama çok lezzetliydi. 1 kase aşureyi yedim üstünüze iyilik sağlık :)




İlerleyen saatlerde pek acıkmasam da annemim yaptığı bol domatesli makarnaya dayanamadım ve koca bir tabak dolusu yedim. Bu tabakları İkea'dan aldım, artık günlük olarak bunları kullanıyorum. Çukur tabağı çok geniş baya bir yemek alıyor. Aslında pek iyi birşey olmadı. Biz diyetisyenler küçük tabak tavsiye ederiz.


1 fincan daha kahve içerek günümü 3 kahveyle kapattım. 

Saat 22.00'ye doğru İnci'ye patlamış mısır yaptım çünkü bilgisayarımdan Şirinler Kayıp Köy izliyordu, ona sürpriz yaptım :) çok sevindi. Kendim de 3-5 tane ağzıma attım ama kendimi tuttum yemedim. Toktum tabi ki.

En son büyük bir şeftalinin yarısını yedikten sonra bu akşam başka birşey yemedim. Bugün çok düzensiz beslendim ama en azından hep ev yemeği yedim.

Haa bir de eve aldığım pidenin ucundan koparıp arasına birazcık ceviz koymuştum, onu yediğimi hatırladım şimdi :)

Bir diyetisyenin sağlıksız beslendiği günlerden herkese esenlikler dileriz :)

Diyetisyen Serap Orak 

10 Ekim 2017

Sosyal medyada takip etmek için:


İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

1 yorum:

  1. Merhaba adım hasret tekrar yazmaya başlamanıza çok sevindim. Bir blog bu kadar keyifli mi olur, tebrik ediyorum ve başarılar. Size bir konuda fikir danışmak istiyorum. Bende haşimota troidi var fakat henüz ilaç seviyesinde değil. Tuzsuz yer fıstığını çok severim. İnternette bazı yerlerde yer fıstığı, turp gibi besinlerin yenmemesini okudum. Sizin bu konuda fikriniz nedir ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...