6 Ekim 2017 Cuma


Yahu tam blog yazayım diyorum Pazartesi'den Cuma'ya vakit ne kadar hızlı geçiyor? Daha dün yazmış gibiyim sanki. Neyse ama aynı hafta 2 post girdiğim için kendimle gurur duyuyorum :) İçimdeki şu Pollyanna hiç susmuyor işte, illa bardak hep yarı dolu. Bayılıyorum bu kendimdeki kafaya :)

Şimdi bu blog bir diyetisyenin beslenme günlüğü ve ben hala o konuya giremedim ya, şimdi siz kilomu vs. soracaksınız ama tartılmaya korkuyorum bu aralar :( inanaın kilomu bilmiyorum ama kesin aldım (vücudumdan belli yani). Son 2-3 haftadır komple ucunu kaçırdım. Hiç bir yediğimi sorgulamıyorum. Porsiyonlara da dikkat etmiyorum. Çünkü neden? Stresim çoktu. Ben de kendime kafa izni verdim. Arada lazım, hatta diyetisyenlere daha çok lazım. Biz bütün gün yemek içmek konuşuyoruz, herkese az yiyin diyoruz :) nolur 1 hafta izin verin şu regl dönemimi atlatayım da öyle tartılayım :)

İnci 4 yaşında

Şimdi o konuyu kapattım, gelelim bugünün güzelliğine... İnci bebeğim bugün ofise ziyaretime geldi. Normalde onu okula bıraktığım için hiç beraber gelmeyiz ama son 1 aydır annem yanımda olduğu için İnci bu sezon kreşe henüz başlayamadı. Geçen hafta komple ishal oldu çocuğum, bu hafta da grip oldu. Hepsi üst üste gelince Ekim ayında henüz kreşimize başlayamadık. Yazdan önce hergün okula gitmicem diye ağlayan çocuk şimdi öğretmenim beni özlemiştir anne ona da fotoğrafımı gönder diyor :) Artık sınıfım değişti o yüzden gitmek istiyorum falan diyor :) çok mes'udum :))


Bu arada diyet sezonunu açtık. Bütün yaz gelmeyip Eylül döneminde geleceğim diyen herkesi bekliyorum. Sonra yer bulamıyorum diye üzülmeyin ona göre :)

Kucak dolusu diyetlerimle, ayy pardon sevgilerimle :))

Diyetisyen Serap Orak

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...